Hogyan vertem át Önt?

Hogyan vertem át Önt?

Még egyszer bocsánatot kérek.

Mi volt ez az egész átverés?

Ön egy felmérésnek lett az „áldozata”.

A saját feladatom az volt, hogy határozzam meg a célcsoportom.

Hogyan fogtam ehhez hozzá?

Először is írtam egy blogcikket a weboldalra. Majd kitettem a saját Facebook oldalunkra. Valószínűleg Ön is a Facebook-on találkozott vele.

A blogcikk aljára tettem egy játékot. (A kivitelezést a SalesAutopilot rendszerrel csináltam.)

Ön kitöltötte a játékot. És kérte az eredményt e-mailben.

El is küldtem Önnek az e-mailt, de ez valójában egy kamu e-mail volt.

Én szerettem volna Önről megtudni néhány adatot. És ez sikerült is.

Tudom:

  1. hol lakik
  2. hány éves
  3. nő vagy férfi
  4. magánszemély vagy céget képvisel
  5. mennyire árérzékeny

Ugye mennyi fontos adatot megtudtam Önről?

Mennyivel egyszerűbb lesz most már egy személyre szabott ajánlattal megkeresnem.

Mi volt az átverés?

Nos, maga az e-mail tartalma. Ez egy automatikusan kiküldött e-mail volt, az Ön által kitöltött adatokból összeállítva.

Kicsit csaltam. A táblázatba az „Én meghatározásomhoz” beírtam ugyanazt, amit Ön kitöltött.

Elámult amikor olvasta, hogy teljesen megegyezik az én meghatározásom, az Ön által kitöltött adatokkal?

Hát persze, mert nem kitaláltam, hanem beírtam azt, amit Ön megadott. De Önnek úgy tűnt, hogy én milyen okos vagyok és pontosan tudom, hogy Ön megfelel a kritériumoknak.

Pedig csak egy „bűvésztrükk” volt az egész. A legnagyobb mágusok is így verik át a nézőközönséget.

 

És most jöhet a taps … 🙂