#2. Hiba

Nincs tartalom

Miről szóljon a weboldal?

Ül a gép előtt és azon elmélkedik már egy órája, hogy milyen szöveget írjon a weboldalára? Ez nem mindenkinek megy egyszerűen.

Milyen lehetőségei vannak?

Inspirálódjon!

Ha nincs meg az ihlet, akkor keressen inspirációt!

Nézzen körül a konkurenciánál! Ők hogyan csinálják? Mit és hogyan kommunikálnak a weboldalon, közösségi médiában, reklámokban?

Ne! Soha ne másoljon! De higgye el Ön fogja látni a legjobban, hogy a versenytársa mit csinál rosszul: azt ki lehet használni, kijavítani a hibát és a saját előnyére fordítani.

Mi az ami az Ön versenyelőnye? Mit csinál sokkal jobban? Miben más Ön? Miben egyedi? Ez az amit ki kell hangsúlyozni.

A versenytársa mit kommunikál jól? Ön hogyan tudná ezt még jobban?

Ha végképp nincs ötlete?

Előfordulhat, hogy nincs semmi ötlete arra, hogy hogyan fogjon hozzá.

Forduljon szakemberhez! Számos szövegíró segíti azok munkáját, akiknek az írás nem az erősségük, vagy egyszerűen nincs idejük leülni és megírni a szöveget.

Ez Ön nélkül azonban akkor sem fog menni. Szükség van az Ön szakmaiságára, saját vállalkozásának ismeretére.

De a közös munka meghozhatja a gyümölcsét. Csak akkor lehet sikeres a weboldala, ha nem csak technikailag profi, hanem értékesítésre megírt, hatékony tartalom kerül rá.

donut 43

A legjobb kép
a saját fotó!

A weboldalra fel lehet tenni vásárolt képeket is, de mennyire hiteles az?

Mindig készítsen, készíttessen saját fotókat. Az teszi Önt és a munkáját hitelessé.

Egy weboldal esetében a bizalom építés az egyik legfontosabb kulcs az eladásban.

kerekasztal

Tartalom nélkül nincs weboldal!

Látott már olyan weboldalt ami üres?
A weboldal legfontosabb eleme a tartalom. Jó szöveg, ami elad, szép képek amik felkeltik a vágyat és megkapó design, ami gusztusossá teszi a terméket, szolgáltatást.
Ne kezdjen el weboldalt készíttetni, amíg nincs meg (legalább vázlatosan), hogy mit és hogyan akar kommunikálni.

Kattintson ide a legfontosabbért!